Kulturystyka w lecie, czyli w jaki sposób rozsądnie budować swoją rzeźbę?

Formę można wypracować nie tylko na lato, ale również w trakcie wakacji. Choć generalnie panuje przekonanie, że podczas lata warunki do uprawiania sportów, a szczególnie kulturystyki, są zbyt trudne, to nie powinno się brać podobnych opinii pod uwagę. Kulturystyka w trakcie lata może być tak samo przyjemna i efektywna, powinno się jedynie nie zapominać o paru istotnych sprawach – łatwiejszej utracie wody z organizmu w ciepłe dni oraz dobraniu dawkowania kreatyny stosownie do warunków.

Ćwiczenia na siłowni
Napisał: marshel
Źródło: http://www.sxc.hu
Kreatyna to wciąż jeden z najefektywniejszych, a jednocześnie najmniej szkodliwych dla organizmu, suplementów diety na rynku działających na przyrost masy ciała. Z tego względu jest to suplement najchętniej kupowany przez laików kulturystyki, co nie oznacza, że profesjonaliści odmawiają jej stosowania.

Raczej odwortnie, wśród zawodowych kulturystów również nie brak entuzjastów tego specyfiku, bo odpowiedzialne dawkowanie kreatyny może przynieść naprawdę oszałamiające efekty. Kreatyna w postaci monohydratu wpływa na powiększenie się zdolności do podejmowania intensywniejszych wysiłków, a także przyczynia się do przyspieszenia cyklu odżywiania tkanki mięśniowej. Dzięki temu produktowi można podjąć znaczniejszą liczbę treningów, co przeradza się bezpośrednio na efekty treningowe, a więc przyrost masy mięśni, zwyżka siły oraz ogólny skok kondycji fizycznej. Powinno się jednak brać pod uwagę, że zasadniczą rolę sprawuje tutaj racjonalne dawkowanie kreatyny - sprawdź koniecznie.

Racjonalne dawkowanie kreatyny to bowiem najpopularniejsza odpowiedź na pytania dotyczące tego, jak uzyskać rezultaty poprzez branie tego produktu. Przede wszystkim kreatynę trzeba brać od razu po treningu, gdy organizm charakteryzuje się największym przepływem krwi, przez co przenoszenie produktu do mięśni przez krwioobieg jest łatwiejsze.

W żadnym razie nie można tego robić przed ćwiczeniami lub pomiędzy treningami, ponieważ produkt nie będzie wówczas tak efektywny. Ważne jest także dawkowanie kreatyny wraz z węglowodanami, żeby ułatwić wchłanianie kreatyny w organizmie.

Jeśli zamierzasz dowiedzieć się, jakie portale są zachwalane przez inne osoby, to zobacz polecane info (https://www.winnicadwiegranice.pl/o-winnicy/) na ten temat. Może Cię ono bardzo zaabsorbować.

W lecie warto też zwrócić uwagę na przyjmowanie o wiele większej ilości izotoników, ponieważ ciało utraca znacznie więcej H2O w upalne dni, a to spowalania jego sprawność.
21-12-23 07:38:11
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.