Dlaczego ceny pozycjonowania są tak różnorodne?

Właściciel firmy, działającej w sieci, ma świadomość, że pozycjonowanie strony jest jednym z warunków sukcesu. By wybić się ponad konkurencję i zostać dostrzeżonym przez potencjalnego klienta, trzeba wyświetlać się wysoko w wyszukiwarce. Jednak wiąże się to z wydatkiem. Jakim?

Odpowiedź na pytanie, ile kosztuje pozycjonowanie, jest wyjątkowo złożona. Problematyczność zagadnienia jest wynikiem wielu różnorodnych kwestii, z których najistotniejsze są: metody pozycjonowania, frazy kluczowe, na które ma być pozycjonowana witryna, termin wykonania usługi, zadania, wchodzące w obręb oferowanej usługi. Ceny pozycjonowania mogą mieć rozpiętość od kilkudziesięciu do kilku tysięcy złotych za miesięczną obsługę. Kliknij stronę Artefakt i się przekonaj. Z czego wynikają te różnice? Niektóre firmy stawiają na ilość, drugie na jakość. Za niską kwotę możemy spodziewać się pozycjonowania, dającego krótkotrwałe wyniki, mającego niezbyt wiele wspólnego z profesjonalnymi usługami z obszaru SEO. Jednak może się także okazać, że akurat trafiliśmy na początkującą w branży firmę, która oferuje konkurencyjne stawki, żeby móc urozmaicić swoje portfolio i zyskać doświadczenie. Od nas zależy, na jaki typ usług się zdecydujemy, ile będziemy chcieli przeznaczyć na to pieniędzy i co będziemy chcieli otrzymać w zamian.

Sprawdź też

Reklama jest istotna w każdej firmie - zastanów się jak powinna ona wyglądać u Ciebie

Nowy tablet z matrycą o 8”
Napisał: GOCLEVER
Źródło: GOCLEVER
marketing jest w tym momencie cieszący się popularnością praktycznie na całym świecie. Nie ma najprawdopodobniej spółki, jaka nie analizowałaby utworzenia kompetentnej broszury lub strony internetowej, o ile rzecz jasna takiej nie posiada.


przeglądanie internetu na komputerze
Napisał: Lindy Buckley
Źródło: http://www.flickr.com
Następnym czynnikiem, który kształtuje ceny pozycjonowania, jest metoda rozliczania się firmy pozycjonującej z klientami. Duże agencje, o ustabilizowanej pozycji na rynku, potrafią od razu wyliczyć, ile kosztuje pozycjonowanie strony na sprecyzowane frazy w konkretnych branżach. Niewielkie przedsiębiorstwa często stosują taki system rozliczania się za usługę, iż przyjmują wynagrodzenie tylko wówczas, kiedy w ustalonym czasie osiągną zamierzone rezultaty. W niektórych przypadkach od tego, na którą pozycję uda się pod daną frazą kluczową wypozycjonować witrynę, zależna jest wysokość wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie: ceny pozycjonowania są bardzo zróżnicowane i niejednorodne oraz zależne od wielu czynników. Dlatego warto sprawdzić tu.

Zanim więc zdecydujemy się na podpisanie umowy z konkretną agencją marketingu internetowego, musimy zastanowić się, na jaki wydatek możemy sobie pozwolić oraz jakie wyniki pozycjonowania są dla nas istotniejsze: te krótkotrwałe, czy te długofalowe? Od tego zależne będzie, co ostatecznie wybierzemy.
19-05-30 10:56:46
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.