Innowacyjność w biznesie a równolegle uporczywe szukanie możliwości obniżki wydatków to ostatnimi czasy najbardziej popularny temat, kiedy idzie nam się zmierzyć z gospodarczym kryzysem.
Poziom rozwoju przedsiębiorstw mierzony jest nie jedynie liczbą stosowanych technologicznych innowacji, lecz również umiejętnościami wykorzystania ich do podwyższenia wydajności pracowników przy równoległym cięciu wydatków. Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga codziennego wykonywania wielu połączeń telefonicznych. Sprzedawane przez sklepy z elektroniką centrale Panasonic pracują na podobnej zasadzie jak
projektowanie aplikacji mobilnych do prowadzenia darmowych rozmów głosowych w sieci, jednak rozwiązanie te charakteryzuje się o wiele lepsza jakością połączeń. Stwarzają one
możliwości współpracy z komputerami w firmie bez potrzeby wykorzystywania dodatkowych serwerów, dzięki zintegrowanemu modułowi ujednoliconej komunikacji. Pozwala to wyeliminować potrzebę wykorzystywania zewnętrznego serwera, co znacznie redukuje czas instalacji a również redukuje koszta samego sprzętu.

Napisał: Helen Penjam
Źródło: http://www.flickr.com
Współczesne centrale Panasonic umożliwiają komunikację z popularnymi aplikacjami biurowymi, pozwala to pracownikom wygodniej i szybciej komunikować się przy pomocy wybranej aplikacji, a także stwarza możliwości spożytkowania znanych programów w jednym programie. Ponadto każdy użytkownik może na swym komputerze skonfigurować wizualną pocztę głosową.