Reklama na monitorze ledowym pozwoli nam wyróżnić firmę oraz jej propozycję spośród wielu innych, dzięki ciekawej a także żywej formie pokazów jak też znakomitym umiejscowieniom ekranów LED, przyciągających wzrok ogromnej liczby potencjalnych konsumentów. Dzięki wielkim monitorom jesteśmy w stanie przesłać szereg wiadomości bądź też ofert w niespotykany dotąd sposób.
Przewaga telebimu nad banerem jest znaczna. Z badań wynika, iż reklama emitowana na telebimie jest trzecią co do skuteczności formą promocji z dziś istniejących na
rynku (zaraz po rekomendacji oraz reklamie w telewizji ). Zarazem jest to najbardziej skuteczna postać reklamy typu outdoor (kliknij tutaj). Reklamę na banerze spostrzega blisko 2-5% przechodniów. Reklamę wyświetlaną na telebimie widzi zaś od 75 do 90% osób, zatem poszczególny telebim pracuje niczym 8 do 15 klasycznych bilbordów.
Współczesne telebimy są najwyższej klasy urządzeniami, służącymi do emitowania danych (przeważnie promocyjnych) znacznemu gronu adresatów. Jest to jedyna jak dotąd technika, która pozwala na emitowanie obrazu dużej jakości oraz doskonałej widoczności dzięki zastosowaniu specjalistycznych diod LED.
Kliknij zamieszczony poniżej (
http://www.systemy-pasywne.pl/fotowoltaika-wielkopolskie/) odsyłacz przenoszący do innego tego rodzaju studium - ono bez dwóch zdań również okaże się dla Ciebie emocjonujące!
Jedynie ta technologia pozwala pokonać promieniowanie słoneczne, co czyni telebimy świetnie dostrzegalnymi w dziennym świetle.
Telebimy dają niczym nie ograniczone opcje przestrzenne, przy czym nie wymagają ponoszenia dużych kosztów druku, pozwalają na dowolne prezentacje oraz projekcje filmów. W porównaniu do nieruchomych nośników reklamy outdoorowej (banery, tablice , bilbordy) telebimy LED

Napisał: Nacho
Źródło: http://www.flickr.com
przez swą ruchomą odmianę przekazu informacji posiadają zdecydowanie większą efektywność.