Dobre powitanie w centrali telefonicznej okazuje się naprawdę ważne, bowiem jest wyrazem kultury względem kontaktujących się klientów, jak także pozwala przekazać różne kluczowe wiadomości oraz wskazówki. Kiedy zatem nie chce się, by telefonujących witał pusty sygnał telefoniczny, należy zainwestować w projekt unikalnego powitania. Będzie to bez wątpienia udaną inwestycją.
Za pomocą testu emitowanego z centrali telefonicznej można przekazywać dzwoniącym wiele ważnych informacji. Jeśli telefonują poza czasem pracy przedsiębiorstwa, usłyszą, w jakich godzinach można zastać na miejscu pracowników. Komunikat nagrany na centrali telefonicznej potrafi też kierować dzwoniących, z jakim numerem wewnętrznym się kontaktować w celu najszybszego załatwienia swoich spraw. To wielkie ułatwienie i oszczędność czasu, tak samo dla dzwoniących, jak także dla pracowników zakładu. Projekt indywidualnego nagrania stworzonego na potrzeby konkretnego przedsiębiorstwa bywa dobrą inwestycją, bowiem podnosi jej rangę oraz sprawia, że lepiej prezentuje się ona w oczach kontrahentów.

Napisał: Martin Pulaski
Źródło: http://www.flickr.com
Ale jak zdobyć podobne nagranie?
Doskonałą alternatywą dla osób, które chcą zaprojektować swoje nagranie telefoniczne bywa bank głosów. To katalog głosów
lektorów o przeróżnym charakterze, zarówno kobiecych jak także męskich. W związku z tym każdy ma szansę wybrać zabarwienie oraz tembr
głosu, jakie wzbudzą zainteresowanie, jak też według niego optymalnie będą pasować do obrazu przedsiębiorstwa. Później należy dobrze pomyśleć, jakie informacje będą istotne dla dzwoniących, żeby nie ominąć kluczowych szczegółów.