Czemu warto zainwestować w kampanię linków sponsorowanych?

Pragnąc wydać pieniądze na reklamę w internecie, często długo rozważamy, jaka opcja będzie dla nas najlepsza i przyniesie najlepsze efekty. Z pewnością warto zapoznać się z reklamą Google AdWords, ponieważ jest ona odpowiednio dopasowana do potencjalnego odbiorcy oraz generuje koszty dopiero wtedy, kiedy użytkownik sieci kliknie w wyświetlany link.

Mimo, iż pojęcie linki sponsorowane słyszymy nierzadko, mało osób wie tak naprawdę, co ono oznacza. A są to wyspecjalizowane reklamy, pojawiające się, gdy internauta wprowadzi do wyszukiwarki Google określone słowa kluczowe w prawidłowym kontekście. Przygotowując tego typu reklamę, musimy stworzyć dobry, perswazyjny nagłówek, króciutką treść reklamy oraz umieścić adres www naszej strony. Zadanie pozornie wydaje się łatwe, ale trzeba się trochę nakombinować, aby przygotować skuteczną kampanię. Pierwsza trudność polega na tym, że trzeba celnie wytypować frazy kluczowe, drugie utrudnienie – na ograniczeniu liczby znaków w treści reklamy. Opłaca się jednak przygotować kampanię szczegółowo, bo jeżeli nam się to uda, efekty będą dostrzegalne już po pierwszych dniach od rozpoczęcia wyświetlania. Podobną skutecznością szczyci się w sieci chyba wyłącznie video marketing - szczegóły video marketingu.

przykładowa strona internetowa
Napisał: Butz.2013
Źródło: http://www.flickr.com
Linki sponsorowane mają jeszcze kolejną, niepodważalną zaletę, z czym zresztą też łączy ją video marketing. Oba typy promocji są pozytywnie odbierane przez internautów. Nie są postrzegane jako agresywna, męcząca reklama, jak to bywa w przypadku otwierających się okienek, albo migających w witrynach banerów. Przy pomocy linków sponsorowanych mamy szansę dotrzeć dokładnie do takiego grona potencjalnych klientów, na którym najbardziej nam zależy, użytkownicy internetu z kolei są wdzięczni za podpowiadanie im gotowych rozwiązań, bowiem jest to dla nich wygodne.


Reklamy AdWords możemy zaplanować osobiście, ale jeżeli mamy obawy, iż przekaz nie będzie odpowiednio przyciągający, z łatwością znajdziemy agencję reklamową, która zaprojektuje dla nas kampanię, a następnie będzie czuwać nad jej prawidłową realizacją, np. tę. Miejmy na uwadze, iż w przypadku linków sponsorowanych, samodzielnie określamy budżet kampanii, odpowiedni do naszych finansowych możliwości.
19-10-05 18:33:06
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.