Jako ubezpieczyciel nieraz marzyłam o rozwiązaniu, które wspomogłoby mnie w zarządzaniu moją pracą. Zawsze próbuję utrzymać porządek i być zorganizowaną. Ale mnóstwo papierów w segregatorach, mnóstwo aplikacji do obsługi wcale mi tego zadania nie ułatwiały. Czasem jest wręcz odwrotnie, ileż ja się musiałam naszukać, by odnaleźć wzór umowy. Z tego wszystkiego niekiedy byłam bliska frustracji.
Testowałam różne techniki. Aż pewnego dnia doszłam do wniosku, iż w czasach informatyzacji musi gdzieś być oprogramowanie dla brokera ubezpieczeniowego - (dodatkowe informacje tutaj). Okazało się, że takie narzędzie jest.
Od tej pory zajmowanie się kontaktem z klientem, dokumentami i rozliczeniami jest dużo prostsze.
Sądzisz, że wspomniane informacje są warte zapamiętania? Świetnie, więc z pewnością
szczegóły tu sap split payment zamieszczone też Cię zaciekawią.
A co ważne, aktualnie tak łatwo nie zapomnę o czymś w pracy, ponieważ program CRM dla brookera (sprawdź crm dla brokera) mi o tym skutecznie przypomni.
Teraz zrobienie bazy danych, która jest klarowna to dla mnie nie problem. Na szczęście nie potrzebuję już szukać wzorów dokumentów – ten program zrobi to za mnie. Sporą zaletą tego programu jest to, iż jest kompatybilne z innymi narzędziami w naszej firmie oraz można je zmodyfikować zgodnie z potrzebami danej firmy.
W jakim miejscu odnalazłam wyżej omawiane rozwiązanie? Wpisałam w wyszukiwarce słowa "CRM Wrocław" i przeanalizowałam wyniki, po czym znalazłam najlepszą dla siebie. Jestem bardzo zadowolona.